Všeobecné obchodní podmínky pro pobyty
POBYTY
Vícedenní cvičení v tuzemsku nebo v zahraničí v předem určeném termínu a místě, zajišťované ve spolupráci s dalšími partnery.
Práva a povinnosti účastníka Pobytu – „Klienta“
- Pro rezervaci místa na pobytu je vyžadována záloha, resp. celá částka splatná do tří pracovních dnů od vyzvání Pořadatelem.
- Zaplacením zálohy/celé částky má Klient zajištěné své místo na Pobytu.
- Nejpozději 30 dní před nástupem na Pobyt Klient uhradí nevratný doplatek splatný do tří pracovních dnů od vyzvání Pořadatelem.
- V případě zrušení své účasti na Pobytu se záloha/celá částka Klientovi nevrací.
- Klient má právo přenechat své místo sebou určenému náhradníkovi.
- Klient má povinnost sdělit Pořadateli, v souladu s ochranou osobních údajů, aktuální psychická nebo fyzická omezení. Rovněž ta, která vznikla v době před začátkem a v průběhu Pobytu.
- Klient si je vědom, že s ohledem na ostatní účastníky se pobytu nemůže zúčastnit s příznaky jakéhokoliv nakažlivého onemocnění.
- Klient si je vědom možnosti sjednat si cestovní pojištění a pojištění proti storno pobytu u Klientem vybrané pojišťovny.
Práva a povinnosti pořadatele Pobytu (Petra Brejchová, dále jen „Pořadatel“)
- Pořadatel je povinen uspořádat Pobyt v deklarovaném čase, místě i rozsahu.
- Pokud Pořadatel není schopen uspořádat Pobyt v deklarovaném čase, místě i rozsahu, vzniká Klientovi nárok na refundaci/částečnou refundaci uhrazených prostředků.
- V případě, že Pořadatel nemůže Pobyt uspořádat z důvodu vyšší moci (nouzový stav, živelné pohromy apod.), není povinen poskytnout Klientovi refundaci, pokud Pobyt uspořádá v deklarovaném rozsahu i kvalitě, jakmile mu to vnější okolnosti umožní.
- Pořadatel je osvobozen od povinnosti dodatečně zajistit místo na Pobytu Klientovi, který předmětný Pobyt ze své vůle stornoval a jehož místo bylo obsazeno náhradníkem.